Zwrot produktu
Masz prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od jego zakupienia.
Formularz zwrotu produktu
Pouczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży
Adres do zwrotu produktów:
CSK-MED ANNA CISAKOWSKA
ZJEDNOCZENIA 1/1U
48-300 NYSA
Klient może wymienić Towar na:
- taki sam model
- inny model, o cenie niższej, wyższej albo takiej samej
Skontaktujemy się z Klientem, jeżeli Towar, który miał podlegać wymianie nie jest już dostępny. Klient będzie mógł zdecydować się na inny Towar bądź odstąpić od wymiany. W razie odstąpienia od wymiany Towar jest zwracany Klientowi na jego koszt.
W razie wymiany na Towar o cenie niższej, zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient przy zakupie Towaru. W razie wymiany na Towar o cenie wyższej, dokonamy wymiany Towaru po odnotowaniu wpłaty kwoty równiej różnicy cen. W celu przyśpieszenia procesu wymiany Klient może dołączyć do przesyłki potwierdzenie wykonania przelewu. Wymianie podlegają jedynie Towary czyste i nie noszące śladów użytkowania.
Nie uznajemy zwrotów w przypadkach wymienionych w Regulaminie, w tym:
- otwartych past do zębów oraz płynów do płukania jamy ustnej
- używanych szczoteczek do zębów, bądź końcówek do szczoteczek
Dział reklamacji
Sklep PROMIS-CARE.PL zobowiązuje się dostarczyć Klientowi towar bez wad. Odpowiadamy wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona. Reklamowany towar prosimy opisać i wysłać na taki sam adres jak do zwrotów. O planowanej chęci reklamacji produktu prosimy nas poinformować wysyłając informację na adres: biuro@promis-care.pl
Do reklamowanego produktu prosimy dodać niezbędny formularz reklamacyjny.
Formularz reklamacji towaru
Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Jeśli nie możesz takiego znaleźć z chęcią podeślemy Ci dokument potwierdzający sprzedaż w formacie PDF. Zobowiązujemy się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni. W przypadku braków w reklamacji wzywamy Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.