Formy płatności dostępne dla klientów sklepu PROMIS-CARE.PL
1. Przelew na konto bankowe
Przelew tradycyjny
Najbardziej tradycyjna forma płatności za zamówienia stworzona dla Klientów preferujących samodzielne logowanie do banku internetowego, wizytę w placówce banku lub na poczcie. Po zarezerwowaniu zamówionego towaru, Klient otrzymuje na swoją skrzynkę e-mail numer konta bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym zamówienie jest przygotowywane do wysyłki. Księgowanie wpłaty trwa najczęściej od 1 do 2 dni roboczych dla rachunków polskich, natomiast dla rachunków zagranicznych od 2 do 3 dni roboczych. Jeśli nie otrzymasz e-maila z danymi do przelewu, specjalnie podajemy je dla Ciebie poniżej.
Dane do przelewów bankowych:
Bank: ING BANK ŚLĄSKI S.A.
Numer konta: 28 1050 1490 1000 0092 5638 3838
Dane odbiorcy:
CSK-MED ANNA CISAKOWSKA
DOMASZKOWICE 94
48-303 NYSA
2. Płatność za pobraniem
Klient dokonuje płatności za swoje zamówienie gotówką, bądź kartą płatniczą u kuriera, listonosza. Jako jedna z nielicznych firm umożliwiamy naszym Klientom płatność za swoje zamówienie w paczkomacie, korzystając za pomocą karty płatniczej. Jeśli paczkomat. w którym znajduje się paczka nie obsługuje kart płatniczych, po otrzymaniu informacji, że przesyłka znajduje się w paczkomacie docelowym możesz zrobić przelew natychmiastowy na konto InPost - po zaksięgowaniu przelewu otrzymasz wiadomością SMS kod odbioru przesyłki.
Uwaga! Wybierając płatność za pobraniem Klient przyjmuje na siebie obowiązek dokonania zapłaty za zamówienie!
Nie dokonując zapłaty Klient, zostanie obciążony dodatkowym kosztem transportu zwrotnego, którego wysokość jest określona w cenniku.
3. Błyskawiczny przelew online BLUEMEDIA
Forma płatności elektronicznej obsługiwana jest przez firmę Blue Media S.A. (serwis świadczący obsługę płatności online) - pieniądze od razu zostają zaksięgowane, co znacznie usprawnia czas realizacji zamówienia i umożliwia nam wysyłkę zamówienia w ten sam dzień. Firma BLUEMEDIA dodatkowo obsługuje w naszym sklepie płatność kartą płatniczą, Google Pay oraz BLIK. Jeśli masz problem z płatnością zachęcamy do kontaktu z pośrednikiem płatności. Numer telefonu 58 760 48 59.
4. Przelew na konto PAYPAL
Po koszyku zostaniesz przekierowany bezpośrednio do systemu PayPal. Jeśli jesteś klientem PayPal, możesz zalogować się do systemu i potwierdzić płatność. Jeśli nie jesteś jeszcze klientem PayPal, możesz zalogować się jako gość lub utworzyć nowe konto. Realizacja zamówienia rozpocznie się, gdy płatność zostanie u nas zaksięgowana - zazwyczaj trwa to kilka minut.